• A Zöld Kakas Líceumot olyan diákok számára hoztuk létre, akik más középiskolákban nem találták a helyüket, holott megvan bennük a lehetőség, hogy érettségit tegyenek vagy akár továbbtanuljanak.

  • Az Öt Elv Iskolaszövetkezet a Zöld Kakas Program egyik intézményeként 2012-ben alakult. Célja elsősorban a diákok karrierútjának segítése, személyes gondoskodás és egyéni inkubációs program biztosítása tagjainak.

  • A Mű-Hely Líceum Alapítvány az iskolarendszerből kiszoruló fiatalok, fiatal felnőttek számára kínál középiskolai végzettség megszerzésére esélyt saját fejlesztésű személyközpontú programja keretében.

  • A ZK Programhoz kapcsolódó tudásanyag.

  • Szakképzés-szervezés.

  • NapKovi pályázatunk lényege, hogy minden diák saját mércét állítson fel maga elé, és az azon mért eredményeit jutalmazzuk. Egy diák vállalhatja a körömrágásról való leszokást éppúgy, mint hogy publikál egy verset, vagy átússza a Balatont.

  • A kompetencia-térkép egy teszt, amelynek segítségével többet tudhatsz meg magadról. Megtudhatod, miben vagy igazán jó, és mi az, amiben még fejlődhetsz. Segít abban, hogy naprakészen tudj megfelelni az elvárásoknak.

További intézményeink

Joker | csoportvezető: Sik Dorka

Órarend

hétfő kedd szerda csütörtök péntek
9:00
10:00 Hétkezdő Töri Angol Csoport/projekt Matek
11:00 Magyar Töri Angol Csoport/projekt Csoport/projekt/hétzáró
12:00 Magyar Kémia, biológia Média Csoport/projekt Hétzáró/projekt/hétzáró
13:00 Matek Kémia, biológia Média
14:00 Olasz
15:00
16:00

Sulinaptár

Tantárgyi infók

A csoporthoz tartozó tantárgyi követelményeket ebben a mappában találod.

A csoporthoz nem kötődő kurzusok, előkészítők követelményei pedig itt vannak.

Ha bizonytalan vagy, keresd a tanárod.

Értékelési rendszerünk

Az értékelési rendszerünk itt találod.

Bemutatkozás

D csoport

Ezt az újonnan alakuló csoportot egyelőre egy betű jelöli – a név a csoportalakulás folyamatának részeként, a diákok és a velük dolgozó munkatársak közös tevékenységéből születik majd meg.

A csoport tagjai mindannyian a 2016-2017-es tanévben kerültek felvételre a ZK-ba, valamennyien 9-es vagy 10-es diákok. Ennek a kísérleti csoportnak a legfőbb célja olyan – diákok-, valamint diákok és munkatársak közötti – segítő kapcsolatok kiépítése, melyek hálózata egy megtartó erejű közösséggé tud épülni. Éppen ezért a közismereti tárgyak mellett szerepet kapnak a csoportos, önismereti jellegű foglalkozások és a személyes segítővel folyó intenzív egyéni munka is. A biztonságos közeg megteremtése mellett a szülőkkel, a családdal való kapcsolattartás is részét képezi annak a komplex figyelemnek, mellyel a diákokat a középiskolai követelmények sikeres teljesítésében szeretnénk segíteni.

A csoport célkitűzéseinek megvalósulását segítendő, kiemelt fontosságú a diákok iskolai jelenléte, amelyre nagy figyelmet fordítunk. A 9. és a 10. évfolyam legfontosabb tanulmányi célkitűzése a diákok számára nélkülözhetetlen kulcskompetenciák fejlesztése. A tantárgyakat lehetőség szerint integrált formában, projekteken keresztül, epochális óraszervezéssel tanulják. A foglalkozások során elsajátított tudást a projektek lezárásakor értékelő lapon tanúsítjuk. Félévkor és év végén írásbeli és szóbeli beszámolókat tartunk, és ezeket követően bizonyítványt adunk, melyet a kompetenciatanúsítvány egészít ki.

Csoportvezető:Sik Dorka

A csoportban dolgozó munkatársak: Farkas Bea, Jung Zsuzsanna, Kresalek Dávid, Lázi Alexandra, Mándli-Nagy Anikó, Racs Csaba, Soponyai Dóra, Tóth András, Varga Judit