• A Zöld Kakas Líceumot olyan diákok számára hoztuk létre, akik más középiskolákban nem találták a helyüket, holott megvan bennük a lehetőség, hogy érettségit tegyenek vagy akár továbbtanuljanak.

  • Az Öt Elv Iskolaszövetkezet a Zöld Kakas Program egyik intézményeként 2012-ben alakult. Célja elsősorban a diákok karrierútjának segítése, személyes gondoskodás és egyéni inkubációs program biztosítása tagjainak.

  • A Mű-Hely Líceum Alapítvány az iskolarendszerből kiszoruló fiatalok, fiatal felnőttek számára kínál középiskolai végzettség megszerzésére esélyt saját fejlesztésű személyközpontú programja keretében.

  • A ZK Programhoz kapcsolódó tudásanyag.

  • Szakképzés-szervezés.

  • NapKovi pályázatunk lényege, hogy minden diák saját mércét állítson fel maga elé, és az azon mért eredményeit jutalmazzuk. Egy diák vállalhatja a körömrágásról való leszokást éppúgy, mint hogy publikál egy verset, vagy átússza a Balatont.

  • A kompetencia-térkép egy teszt, amelynek segítségével többet tudhatsz meg magadról. Megtudhatod, miben vagy igazán jó, és mi az, amiben még fejlődhetsz. Segít abban, hogy naprakészen tudj megfelelni az elvárásoknak.

További intézményeink

Légió | csoportvezető: Sütő Magdi

Órarend

Sulinaptár

Tantárgyi infók

A csoporthoz tartozó tantárgyi követelményeket ebben a mappában találod.

A csoporthoz nem kötődő kurzusok, előkészítők követelményei pedig itt vannak.

Ha bizonytalan vagy, keresd a tanárod.

Értékelési rendszerünk

Az értékelési rendszerünk itt találod.

Bemutatkozás

A Légió csoport is azoknak a diákoknak teremt lehetőségeket, akiknek célja, hogy végre-valahára megszerezzék az érettségit, és haladjanak a céljaik felé. 10-12. évfolyamos diákok a tagjai, de a tanórákon fogadnak más csoportokból is „behallgatókat.” A tanulásszervezés lehetővé teszi, hogy a hét egy napján koncentráltan pótolják a tanulók esetleges elmaradásaikat projektek, témanapok keretében, míg az érettségi tárgyakat a hét többi napján elosztva, szakórákon tanulják.

A diákok egyéni tanulási tervet alakítanak ki, s maguk választhatnak abban is, hogy egyes tárgyakban milyen szinten szeretnének elmélyülni. Félév előtt és a tanév végén beszámolókon adnak számot tudásukról, az érettségire készülők ún. „kisérettségin”.

A tanulók havonta kapnak visszajelzést haladásukról, és félévkor és a tanév végén bizonyítványt is kapnak. A teljesítmény értékelésébe egyaránt beszámít a jelenlét, az órai aktivitás és a számonkérések alkalmával nyújtott teljesítmény.

Csoportvezető: Sütő Magdolna

A csoporttal dolgozó munkatársak: Bakó Lehel, Buzássy Judit, Dukai Veronika, Fogarasi Ottó, Gáti István, Kolumbán Erzsébet, Jung Zsuzsanna, Mándli-Nagy Anikó, Rajczi Emil, Tóth Alíz, Varga Judit