• A Zöld Kakas Líceumot olyan diákok számára hoztuk létre, akik más középiskolákban nem találták a helyüket, holott megvan bennük a lehetőség, hogy érettségit tegyenek vagy akár továbbtanuljanak.

  • Az Öt Elv Iskolaszövetkezet a Zöld Kakas Program egyik intézményeként 2012-ben alakult. Célja elsősorban a diákok karrierútjának segítése, személyes gondoskodás és egyéni inkubációs program biztosítása tagjainak.

  • A Mű-Hely Líceum Alapítvány az iskolarendszerből kiszoruló fiatalok, fiatal felnőttek számára kínál középiskolai végzettség megszerzésére esélyt saját fejlesztésű személyközpontú programja keretében.

  • A ZK Programhoz kapcsolódó tudásanyag.

  • Szakképzés-szervezés.

  • NapKovi pályázatunk lényege, hogy minden diák saját mércét állítson fel maga elé, és az azon mért eredményeit jutalmazzuk. Egy diák vállalhatja a körömrágásról való leszokást éppúgy, mint hogy publikál egy verset, vagy átússza a Balatont.

  • A kompetencia-térkép egy teszt, amelynek segítségével többet tudhatsz meg magadról. Megtudhatod, miben vagy igazán jó, és mi az, amiben még fejlődhetsz. Segít abban, hogy naprakészen tudj megfelelni az elvárásoknak.

További intézményeink

River | csoportvezető: Racs Csaba

Órarend

hétfő kedd szerda csütörtök péntek
11:00 Agóra Angol Magyar Matek Termtud.
12:00 Pszicho Orosz Magyar Matek Termtud.
13:00 Pszicho Orosz Töri Média Agóra
14:00 Töri Média

Sulinaptár

Tantárgyi infók

A csoporthoz tartozó tantárgyi követelményeket ebben a mappában találod.

A csoporthoz nem kötődő kurzusok, előkészítők követelményei pedig itt vannak.

Ha bizonytalan vagy, keresd a tanárod.

Értékelési rendszerünk

Az értékelési rendszerünk itt találod.

Bemutatkozás

A River csoport közös élete most szeptemberben kezdődik. Tizenkilenc diák és az itt tanító tanárok alkotják. A tanulók zömmel 9-10-esek, nagyrészük új diák, de vannak már régebben itt tanulók is. A csoport előkészítése az előző tanévben kezdődött a Maugli csoporton belül. Ez a munka folytatódott az új jelentkezőkkel is.

A River név szándékosan olyan választás, melynek jelentését mindenki maga fejti fel, de fontos értéknek gondoljuk a mozgást, az alakítást, a lendületet.

A tanulásszervezés az egyéni teherbíráshoz igazodik. A tanórákon a diákok aktivitására épülve születik meg a tudás. A közös tevékenység (kirándulás, makett, vita stb.) adja az alapját az ismeretek elmélyülésének.

A csoporttagok negyedévente kapnak visszajelzést a haladásukról: osztályzat, kompetencia-tanúsítvány, szöveges értékelés, félévi bizonyítvány, év végi bizonyítvány formájában.

A csoport mindennapjaiban meghatározó szerepe van a demokratikus szemléletnek. A diákok és a tanárok közösen hozzák meg azokat a döntéseket, melyek a tanulást és a közös tevékenységeket érintik.

Fontos, hogy a személyes figyelem a mindennapok része legyen. Ennek formái rugalmasan illeszkednek a diák igényeihez. Ez nemcsak a felnőttek részéről érkező figyelmet jelent, hanem beleértődik a kortársi és a csoportos forma is.

A cél az, hogy az évek során a diákok öntudatos, személyes karakterüket alakító, az erősségeiket ismerő és használó fiatallá váljanak.

Csoportvezető: Racs Csaba

A csoportban dolgozó munkatársak: Farkas Bea, Jámbor Judit, Kováts Judit, Papp Niki, Solti Vanda, Tábor Iván, Tóth András és még sokan mások