• A Zöld Kakas Líceumot olyan diákok számára hoztuk létre, akik más középiskolákban nem találták a helyüket, holott megvan bennük a lehetőség, hogy érettségit tegyenek vagy akár továbbtanuljanak.

  • Az Öt Elv Iskolaszövetkezet a Zöld Kakas Program egyik intézményeként 2012-ben alakult. Célja elsősorban a diákok karrierútjának segítése, személyes gondoskodás és egyéni inkubációs program biztosítása tagjainak.

  • A Mű-Hely Líceum Alapítvány az iskolarendszerből kiszoruló fiatalok, fiatal felnőttek számára kínál középiskolai végzettség megszerzésére esélyt saját fejlesztésű személyközpontú programja keretében.

  • A ZK Programhoz kapcsolódó tudásanyag.

  • Szakképzés-szervezés.

  • NapKovi pályázatunk lényege, hogy minden diák saját mércét állítson fel maga elé, és az azon mért eredményeit jutalmazzuk. Egy diák vállalhatja a körömrágásról való leszokást éppúgy, mint hogy publikál egy verset, vagy átússza a Balatont.

  • A kompetencia-térkép egy teszt, amelynek segítségével többet tudhatsz meg magadról. Megtudhatod, miben vagy igazán jó, és mi az, amiben még fejlődhetsz. Segít abban, hogy naprakészen tudj megfelelni az elvárásoknak.

További intézményeink

River | csoportvezető: Racs Csaba

Órarend

hétfő kedd szerda csütörtök péntek
9:00 infó előkészítő
10:00 agóra angol töri/érettségi magyar infó előkészítő/magyar pszichó
11:00 agóra angol töri/érettségi magyar magyar pszichó
12:00 matek/ érettségis töri challenge média challenge angol
13:00 matek/ érettségis töri challenge média challenge/matek
14:00 érettségis angol matek/Timimatek
15:00 érettségis angol Timimatek

Sulinaptár

Tantárgyi infók

A csoporthoz tartozó tantárgyi követelményeket ebben a mappában találod.

A csoporthoz nem kötődő kurzusok, előkészítők követelményei pedig itt vannak.

Ha bizonytalan vagy, keresd a tanárod.

Értékelési rendszerünk

Az értékelési rendszerünk itt találod.

Bemutatkozás

A River a 2018/2019-es tanévben a második tanévét kezdő csoport. Jelenleg huszonegy diákból és a velük dolgozó tanárokból áll. A csoport gerincét 10-11-es tanulók alkotják. Mostanra a csoport tagjai egy határozott karakterű közösséget építettek maguknak, melyben a River névből fakadóan értéknek tekintik a mozgást, a lendületet és az alakítást.

A tanulásszervezés alapja, hogy a tudás a tanórákon a közös tevékenységek során születik meg. Ez a résztvevő pedagógia épít azokra az értékekre, amelyeket a diákok magukban hordoznak, és tiszteletben tartja az egyén teherbíró képességét. Az ismeretek elmélyítését hat-hét hetes tematikus blokkok támogatják (társadalomtudományos, idegen nyelvi, természettudományos, anyanyelvi-művészeti, beszámolókra felkészítő modul szerveződik).

A csoporttagok a nagyobb egységekhez kapcsolódóan kapnak visszajelzést a haladásukról: osztályzat, kompetencia, szöveges értékelés, féléves értékelés és év végi bizonyítvány formájában.

A csoport mindennapjaiban meghatározó szerepe van a közösségi időnek és az ehhez kapcsolódó demokratikus szemléletnek. A diákok és a tanárok közösen hozzák meg azokat a döntéseket, melyek a tanulást és a közös tevékenységeket érintik.

Fontos, hogy a személyes figyelem a mindennapok része legyen. Ennek formái rugalmasan illeszkednek a tanuló igényeihez. Ez nem csak a felnőttek részéről érkező figyelmet jelent, hanem beleértődik a kortársi és a csoportos forma is.

A cél az, hogy a diákok az évek során öntudatos, az erősségeiket ismerő és használó, sikeres fiatallá váljanak.