• A Zöld Kakas Líceumot olyan diákok számára hoztuk létre, akik más középiskolákban nem találták a helyüket, holott megvan bennük a lehetőség, hogy érettségit tegyenek vagy akár továbbtanuljanak.

  • Az Öt Elv Iskolaszövetkezet a Zöld Kakas Program egyik intézményeként 2012-ben alakult. Célja elsősorban a diákok karrierútjának segítése, személyes gondoskodás és egyéni inkubációs program biztosítása tagjainak.

  • A Mű-Hely Líceum Alapítvány az iskolarendszerből kiszoruló fiatalok, fiatal felnőttek számára kínál középiskolai végzettség megszerzésére esélyt saját fejlesztésű személyközpontú programja keretében.

  • A ZK Programhoz kapcsolódó tudásanyag.

  • Szakképzés-szervezés.

  • NapKovi pályázatunk lényege, hogy minden diák saját mércét állítson fel maga elé, és az azon mért eredményeit jutalmazzuk. Egy diák vállalhatja a körömrágásról való leszokást éppúgy, mint hogy publikál egy verset, vagy átússza a Balatont.

  • A kompetencia-térkép egy teszt, amelynek segítségével többet tudhatsz meg magadról. Megtudhatod, miben vagy igazán jó, és mi az, amiben még fejlődhetsz. Segít abban, hogy naprakészen tudj megfelelni az elvárásoknak.

További intézményeink

Terminál | csoportvezető: Révayné Balázs Boglárka

Órarend

Sulinaptár

Tantárgyi infók

A csoporthoz tartozó tantárgyi követelményeket ebben a mappában találod.

A csoporthoz nem kötődő kurzusok, előkészítők követelményei pedig itt vannak.

Ha bizonytalan vagy, keresd a tanárod.

Értékelési rendszerünk

Az értékelési rendszerünk itt találod.

Bemutatkozás

Nagy létszámú csoport, melynek tagjai több külön kis tanulócsoportban és akár együtt is haladnak tanulmányaikkal. 9-12. évfolyamig járnak ide a diákok, akik valami miatt csak speciális időbeosztásban tudnak  vagy szeretnének tanulni, esetleg szociális, életvezetési problémáik megoldásában is segítségre szorulnak; vagy csak egyéni tempóban, személyre szabott órarenddel szeretnének haladni a tanulmányaikkal.

A tanulásszervezés speciális, az egyéni igényekhez messzemenően alkalmazkodó. Ez minimum heti 2 nap elfoglaltságot jelent, de akár 5 napos egyéni órarend is kikerekedhet belőle.

A Terminál tanulói tanácsadóik segítségével teljesen egyéni tanulási, haladási tervet állítanak össze és ehhez igazodik egyéni órarendjük is, melyben éppúgy helyet kaphatnak a csoport számára szervezett projektek, integrált tanórák, mint más tanulócsoportba való behallgatás. Szerepet kap a „távolról tanulás” is, online feladatlapok, tananyagok formájában.

Amennyiben szociális ok miatt lesz valaki Terminálos, úgy a hangsúly ezeknek a problémáknak a megoldásán van, de a tanulmányi előrehaladásra is mód nyílik a program keretében.

A folyamatos kapcsolattartásban központi helyet kap a Facebook csoport. https://www.facebook.com/groups/229476150576476/?fref=ts

A szülők számára is létrehoztunk egy információs, kommunikációs csoportot, melyhez itt tudnak csatlakozni a csoportba járó diákok szülei:
https://www.facebook.com/groups/1573746529588137/members/

Fontos, hogy minden diáknak van Kapcsolattartója is, aki segít eligazodni az egyéni lehetőségek útvesztőiben.

A diákok a tanév során az epochális időszervezésnek köszönhetően bármikor szerezhetnek év végi záró érdemjegyet egy-egy tantárgyból, ezért csak év végi bizonyítványt kapnak kézhez, azonban tanulmányi haladásukról folyamatosan kapnak tájékoztatást, visszajelzést. Az évközi értékelés középpontjában a kompetenciák tanúsítása áll.  Félévi bizonyítványt csak az érettségire készülő 12. évfolyamosok kapnak.

Csoportvezető: Révayné Balázs Boglárka

A csoporttal dolgozó munkatársak: Farkas Bea, Fazekas Tímea, Jámbor Judit, Jung Zsuzsanna, Kováts Judit,  László Ádám, Lázi Alexandra, Mándli-Nagy Anikó, Panyi Ágnes, Racs Csaba, Zsebeházi Diána