• A Zöld Kakas Líceumot olyan diákok számára hoztuk létre, akik más középiskolákban nem találták a helyüket, holott megvan bennük a lehetőség, hogy érettségit tegyenek vagy akár továbbtanuljanak.

  • Az Öt Elv Iskolaszövetkezet a Zöld Kakas Program egyik intézményeként 2012-ben alakult. Célja elsősorban a diákok karrierútjának segítése, személyes gondoskodás és egyéni inkubációs program biztosítása tagjainak.

  • A Mű-Hely Líceum Alapítvány az iskolarendszerből kiszoruló fiatalok, fiatal felnőttek számára kínál középiskolai végzettség megszerzésére esélyt saját fejlesztésű személyközpontú programja keretében.

  • A ZK Programhoz kapcsolódó tudásanyag.

  • Szakképzés-szervezés.

  • NapKovi pályázatunk lényege, hogy minden diák saját mércét állítson fel maga elé, és az azon mért eredményeit jutalmazzuk. Egy diák vállalhatja a körömrágásról való leszokást éppúgy, mint hogy publikál egy verset, vagy átússza a Balatont.

  • A kompetencia-térkép egy teszt, amelynek segítségével többet tudhatsz meg magadról. Megtudhatod, miben vagy igazán jó, és mi az, amiben még fejlődhetsz. Segít abban, hogy naprakészen tudj megfelelni az elvárásoknak.

További intézményeink

Filmet forgattunk a Trafóról

2014. 02. 13.

A médiás szakképzésünk diákjai kisfilmet készítettek a Trafó Kortárs Művészetek Házáról.

Idézünk a Trafó hivatalos blogjából:

A Zöld Kakas Líceum diákjai az elmúlt hónapban sok időt töltöttek nálunk. Részt vettek közönségtalálkozókon, betekintettek az előadások próbáiba, fotóspróbáiba, művészekkel találkoztak és még minket, a stábot is sikerült kamerák elé ültetniük.

Arra voltak kíváncsiak, hogyan látják a nálunk fellépő társulatok, művészek a Trafót, és mit jelent az ittlét nekünk, Trafósoknak. Mindeközben mélyebben, „élesben” sajátíthatták el a filmezés-fotózás elméletét és gyakorlatát.

A film készítői a Zöld Kakas Líceum filmes képzésének diákjai (Czika Balázs, Gubicza Gergő, Hercegh Mónika, Jámbor Orsolya, Jerez Enikő, Pósa András, Rédey Gábor és Vadászi Dániel). Oktatóik Kresalek Dávid és Soponyai Dóra.

Az iskola diákjaival és tanáraival való együttműködésünk nem ér véget a kisfilmmel, a későbbiekben több, különböző témát járunk körül együtt, közösen, egymástól is tanulva a film és a fotó eszközeivel.