• A Zöld Kakas Líceumot olyan diákok számára hoztuk létre, akik más középiskolákban nem találták a helyüket, holott megvan bennük a lehetőség, hogy érettségit tegyenek vagy akár továbbtanuljanak.

  • Az Öt Elv Iskolaszövetkezet a Zöld Kakas Program egyik intézményeként 2012-ben alakult. Célja elsősorban a diákok karrierútjának segítése, személyes gondoskodás és egyéni inkubációs program biztosítása tagjainak.

  • A Mű-Hely Líceum Alapítvány az iskolarendszerből kiszoruló fiatalok, fiatal felnőttek számára kínál középiskolai végzettség megszerzésére esélyt saját fejlesztésű személyközpontú programja keretében.

  • A ZK Programhoz kapcsolódó tudásanyag.

  • Szakképzés-szervezés.

  • NapKovi pályázatunk lényege, hogy minden diák saját mércét állítson fel maga elé, és az azon mért eredményeit jutalmazzuk. Egy diák vállalhatja a körömrágásról való leszokást éppúgy, mint hogy publikál egy verset, vagy átússza a Balatont.

  • A kompetencia-térkép egy teszt, amelynek segítségével többet tudhatsz meg magadról. Megtudhatod, miben vagy igazán jó, és mi az, amiben még fejlődhetsz. Segít abban, hogy naprakészen tudj megfelelni az elvárásoknak.

További intézményeink

Beszámoló egy most zárult pályázatról

2015. 10. 28.

A Tehetségműhely Alapítvány  a mi Kölyök Klub programunkkal együttműködve sikeresen pályázott a KÖSZ! Program 2014. támogatására.

Közös pályázatunk címe: “Különlegesek a Különlegesekért” volt.

Projektünk célja az volt, hogy megvizsgáljuk, két korosztály különleges gyermekei-fiataljai hogyan tudnak egymásnak segíteni, együtt dolgozni. A különlegesek együttműködése hogyan tudja megsegíteni egymás számára a másfajta mentalitás, gondolkodás, magatartás megértését, feldolgozását, elfogadását.
A Tehetségműhely Alapítványba olyan tehetséges, 5-12 éves gyermekek járnak komplex tehetséggondozásra, akiknek a hagyományos oktatási keretek között magatartási, vagy beilleszkedési problémáik vannak. Korosztályukat messze meghaladó kognitív képességeik miatt kortársaikkal nehezen találják meg a hangot, az órákon unatkoznak, ezért gyakran antiszociális “bélyeget” kaphatnak.
A Zöld Kakas Líceum diákjai azok a “zűrös helyzetű” fiatalok, akik valamilyen okból szintén kiszorultak a hagyományos oktatási intézményekből és egy alternatív középiskolában folytatják tanulmányaikat.
A két intézmény munkatársai szoros együttműködésben koordinálták a közös munkát.
A foglalkozások projekt rendszerben, “1 kicsi – 1 nagy” párban folytak 8 hónapon keresztül, különféle témák feldolgozásával. Kiegészítő tevékenységként voltak jóga- és kutyás asszisztált foglalkozások is.

Öröm volt látni, ahogy alkalomról alkalomra mélyült a párok közötti kapcsolat, nőtt az összhang.
A kicsik türelmetlenül várták az újabb találkozást és szinte testvérekként tekintettek a nagyokra. Nagyon élvezték a nagyok társaságát, a nagyoknak pedig a sok öröm mellett komoly önismereti felismeréseket is hozott a közös munka.

        

        

további képek itt: http://www.tehetsegmuhely.com/k-sz.html

Nagyon büszkék vagyunk diákjainkra, akik felelősségteljesen, igazi munkatársként dolgoztak a programban.

Pályázat lesz az idén is. Folyt.Köv!