• A Zöld Kakas Líceumot olyan diákok számára hoztuk létre, akik más középiskolákban nem találták a helyüket, holott megvan bennük a lehetőség, hogy érettségit tegyenek vagy akár továbbtanuljanak.

  • Az Öt Elv Iskolaszövetkezet a Zöld Kakas Program egyik intézményeként 2012-ben alakult. Célja elsősorban a diákok karrierútjának segítése, személyes gondoskodás és egyéni inkubációs program biztosítása tagjainak.

  • A Mű-Hely Líceum Alapítvány az iskolarendszerből kiszoruló fiatalok, fiatal felnőttek számára kínál középiskolai végzettség megszerzésére esélyt saját fejlesztésű személyközpontú programja keretében.

  • A ZK Programhoz kapcsolódó tudásanyag.

  • Szakképzés-szervezés.

  • NapKovi pályázatunk lényege, hogy minden diák saját mércét állítson fel maga elé, és az azon mért eredményeit jutalmazzuk. Egy diák vállalhatja a körömrágásról való leszokást éppúgy, mint hogy publikál egy verset, vagy átússza a Balatont.

  • A kompetencia-térkép egy teszt, amelynek segítségével többet tudhatsz meg magadról. Megtudhatod, miben vagy igazán jó, és mi az, amiben még fejlődhetsz. Segít abban, hogy naprakészen tudj megfelelni az elvárásoknak.

További intézményeink

A FILM

2016. 06. 08.

Június 02-án volt munkatársaink dokumentumfilmjének bemutatója.

Kresalek Dávid – Soponyai Dóra: Kockás forradalom  – http://introblog.hu/2016/06/kockas-forradalom/

“Miért sírnak már megint a tanárok, állandóan emelik a fizetésüket, nyáron nem dolgoznak és év közben sem túl sokat – nagyjából ezekkel a sorokkal kezdődött a miskolci Herman Ottó Gimnázium tantestületének nyílt levele, amelyhez villámgyorsan országszerte csatlakoznak iskolák, intézmények és magánszemélyek. A tanárok fellázadtak a kormány által reformoknak hazudott intézkedések ellen, és arra akarták felhívni a figyelmet, hogy a magyar oktatási rendszer az összeomlás szélén áll.
Hónapokon keresztül több tüntetés, polgári engedetlenségi akció, munkabeszüntetés és sztrájk mutatta meg erejüket, kiállásukat a hivatásukért és a gyerekekért. A tanárokhoz országszerte szülők, diákok és más szakmai szervezetek is csatlakoztak: kockás-inges mozgalom söpört végig az országban, a szülők nem engedték iskolába a gyerekeiket, tömegtüntetések voltak Budapesten és vidéken is.
Hogy élték meg ezt a hat hónapot a mozgalmat belülről ismerők? Eredményesnek érzik-e, az eddigi fejleményeket? Hisznek-e még abban, hogy a kormány leül velük tárgyalni és érdemi változásokat tudnak kiharcolni? Feladják a harcot, vagy tovább működik a mozgalom?”